września 12, 2015

CK - próbki perfum, które totalnie mnie zaskoczyły

Wczoraj dostałam paczkę od kuriera, która zawierała próbki perfum CK ETERNITY NOW LOVERS, jakie było moje zdziwienie jak otworzyłam paczkę i zobaczyłam bardzo ładną puszkę.

Przyznajcie sami, że jest po prostu ładna.

Musiałam ją od razu otworzyć bo nie mogłam się doczekać tego co będzie w środku, a tam kolejne zaskoczenie, mała buteleczka włoskiego Wina Musującego. Uwielbiam wina więc bardzo pozytywnie mnie to zaskoczyło. Moja pierwsza myśl "super będziemy raczyli się winem podczas wąchania najnowszych perfum", jak pomyślałam tak też uczynię. 


Na zdjęciu poniżej widać całą zawartość puszki. Przewodnik po kampanii, wino :) (sasasa), 6 próbek perfum damskich i męskich ETERNITY NOW LOVERS. Same próbki są łatwe w użyciu dzięki temu, że można je rozpylać, najczęściej spotykamy się z tymi, które trzeba rozetrzeć za pomocą małego plastikowego patyczka. Za przygotowanie kampanii wielki plus dla CK. Ja już swoją opinię mam, ale opublikuję ją dopiero jak będę miała wszystkie opinie po prezentacji.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © LittleThingWorld , Blogger