września 25, 2015

Konkurs AVON - BIG & FALSE LASH

Kochani !!! Niedawno firma AVON ogłosiła konkurs na wykonanie makijażu dziennego lub wieczorowego przy użyciu maskary BIG & FALSE LASH, w takich sytuacjach nie trzeba mi dwa razy powtarzać, od razu skoczyłam do mojego kuferka kosmetyków do makijażu i zaczęłam „kombinować”. Z racji, że lato się kończy ale jesień jeszcze nie przyszła postanowiłam połączyć złote odcienie zawarte w paletce poczwórnych cieni do powiek w kolorystyce Mocha Latte, z brudnym błękitem z paletki Jeans i w ten sposób zatrzymać trochę lata, jednocześnie zapraszając złotą jesień. Oczywiście rzęsy podkreśliłam konkursową maskarą, a brwi zestawem do stylizacji brwi, na policzki nałożyłam cieniutką warstwę brązującego pudru w kulkach. Efekty poniżej na zdjęciach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © LittleThingWorld , Blogger