września 12, 2015

Paczka od P&G

Wreszcie doczekałam się na paczkę od P&G z kampanią Always. Zanim napiszę opinię chcę się podzielić z Wami tym jak wygląda zestaw i jak zamierzam przeprowadzać rozmowy z moimi znajomymi.



Część pierwsza kampanii polegała na zrobieniu zdjęcia z odpakowywania paczki, więc oto i ono :) tak się zabrałam do odpakowywania, nie mogłam się wręcz doczekać, a po odpakowaniu ? Zdecydowanie nie byłam zawiedziona. Kampania Always jest genialnie przygotowana pod względem reprezentacyjnym. Wszystkie Ambasadorki dostały idealnie przygotowane zestawy do prezentacji nie tylko bliskim, ale i dalszym znajomym. 


Jako właścicielka agencji reklamowej w pierwszej kolejności moją uwagę zwróciły bardzo estetycznie wykonane pudełka do przekazania dla znajomych. Pomyślałam sobie "wreszcie ktoś dba o każdy szczegół wizerunku własnej firmy". O wiele przyjemniej będzie przekazać znajomym estetyczne pudełka niż machając im przed oczyma podpaskami. W dodatku pudełka są na prawdę ładnie wykonane.


Tak wygląda mój zestaw, nie ma co tu dużo pisać. Każda z nas mając taki wachlarz produktów, z przyjemnością przeprowadzi prezentacje.




Przewodnik projektu i książeczka z badaniami opinii są tym, co powinno być w każdej takiej kampanii. Nie każdy ma dyktafon ze sobą by nagrywać rozmowy w czasie prezentacji, zatem książeczka to podstawa. Możemy w niej zaznaczać odpowiedzi naszych znajomych, co znacznie ułatwia wysłanie raportu. O przewodniku nie muszę pisać, jest dokładną "instrukcją" jak przeprowadzić kampanię.


Mój pomysł na przeprowadzenie tej kampanii jest taki:

1. Zaproszę najbliższe koleżanki na spotkanie i przeprowadzę testy na chłonność nowych produktów w porównaniu z tymi starszymi ( w tym wypadku z Always Classic ).

2. Drugim etapem będzie przekazanie takich paczek jak na zdjęciu powyżej, aby moje znajome mogły przeprowadzić takie same testy w domu, albo pokazać swoim znajomym co nowego proponuje Always.

Myślę, że tak przeprowadzona kampania da mi więcej odpowiedzi na główne pytanie jakim jest różnica pomiędzy Always Classic a Always Ultra.

Wyniki testów już wkrótce opublikuję na moim blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © LittleThingWorld , Blogger