października 02, 2015

Wyniki testowania produktów Always Ultra, UltraNight vs Always Classic


Witajcie, jakiś czas temu napisałam, że zostałam ambasadorką marki Always. Nadszedł czas na opisanie rezultatów testów, które przeprowadziłam.

Zanim jednak podzielę się opinią chciałabym przybliżyć cel projektu, w którym wzięłam udział, oraz same produkty poddane testowi. 


W teście Always głównie chodzi o porównanie chłonności starszych produktów Always Classic z nowymi Always Ultra. Zasadnicza różnica między nimi to grubość, Always Classic to standardowej grubości produkt, natomiast Always Ultra to cieniutkie podpaski zapewniające większy komfort w te mało komfortowe dni każdej kobiety.

Projekt zakładał sprawdzenie chłonności oby dwóch linii produktów poprzez wylewanie płynu na powierzchnię podpaski, rozcinanie i wyciskanie ich na bibułkę. Ja ten test postanowiłam wykonać inaczej. Pomyślałam sobie, że przecież używając takich produktów nie rozcinamy ich. Więc to co faktycznie nas interesuje to chłonność nierozciętej podpaski.

Zawsze chodzę swoimi drogami więc tutaj nie mogło być inaczej :)

Na pierwszy ogień poszły produkty linii Classic, najpierw wylałam na nie płyn, później przycisnęłam bibułkę do powierzchni produktu i sprawdziłam czy bibułka nasiąka płynem, a dopiero na końcu próbowałam wycisnąć płyn z podpaski. Poniższe zdjęcie przedstawia efekt mojego znęcania się nad produktem Always Classic.



Jak widać na załączonych zdjęciach nie jest to zatrzymująca w sobie wilgoć podpaska, co sprawia mniejsze uczucie komfortu i więcej stresu.

Następny test przeprowadziłam na produkcie Always Ultra "różowym". Kolejność była dokładnie ta sama, a poniżej efekt.



Pomimo śladów na bibułce po dociśnięciu jej do powierzchni, nie byłam w stanie wycisnąć ani kropelki. Moja pierwsza myśl była prosta "to na prawdę działa tak jak mówią o tym w reklamach". 

Na koniec testowi poddałam produkt z linii Ultra na noc. Poniżej zdjęcia przedstawiające test.


W tym wypadku dokładnie tak jak w poprzednim ciężko było cokolwiek wycisnąć, udało się jak widać uronić jedną małą kropelkę.

Podsumowując test, mogę śmiało powiedzieć, że reklamy nie kłamią o ile stosujemy się do instrukcji użytkowania takich produktów i nie przeginamy z czasem używania jednej sztuki. Nie możemy traktować produktów linii Ultra jako studni bez dna, poza tym to niehigieniczne :)

Zdecydowanie polecam Always Ultra i UltraNight wszystkim kobietom, są warte swojej ceny, szybko wchłaniają wilgoć i zatrzymują ją w sobie, zapewniając uczucie komfortu, a przecież o to chodzi :)

Co do biednych Always Classic, no cóż, "nic nie może przecież wiecznie trwać" można więc śmiało im powiedzieć "do zobaczenia" w nowej, innowacyjnej odsłonie bo jestem pewna, że marka Always je ulepszy :) 

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Warte swojej ceny? Za taką cenę spodziewałabym się czegoś innego niż gumowych podpasek.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © LittleThingWorld , Blogger