maja 11, 2017

Vizir 3 w 1 kapsułki - paczkolook.


Zostałam wybrana do testowania kapsułek Vizir 3 w 1, tak się składa, że miałam już okazję testować kapsułki Ariel, dlatego będzie to dla mnie podwójna zabawa. Będzie co porównywać, Zanim podzielę się z Wami moją opinią na temat kapsułek, pozwolę sobie przybliżyć, co zawiera zestaw Ambasadora.


Paczka Ambasadorów była wypełniona po brzegi, a w niej znalazło się wszystko to czego Ambasador może sobie życzyć, aby sprawnie przeprowadzić kampanię rekomendacji marki. 


Oprócz mojej ukochanej książeczki Badań Opinii i praktycznego Przewodnika Projektu, w paczce Ambasadora znaleźć można było 20 pojedynczych kapsułek do rozdania dla znajomych, wraz z ulotkami poruszającymi najważniejsze kwestie związane z użytkowaniem kapsułek, oraz pudełko z 17 kapsułkami w środku do testowania dla Ambasadorów. Jak napisałam wyżej zestaw marzenie.


Tak zapakowane w mini pudełeczka pojedyncze kapsułki trafią do moich znajomych, już teraz jestem bardzo ciekawa Waszych opinii.

/Maria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © LittleThingWorld , Blogger