października 21, 2021

Witaminowa galaretka Mohani, moja nowa miłość

 


Całkiem niedawno chwaliłam Wam się moim odkryciem marki Mohani


Dziś przychodzę do Was ponownie z kolejnym.

Tym razem moje serducho skradła witaminowa galaretka do oczyszczania skóry twarzy.

Tak jak w przypadku hydrolatu, tak i teraz poznałam zupełnie nowy produkt. Nigdy wcześniej nie korzystałam z galaretek do mycia twarzy.

Muszę przyznać, że galaretka mnie zachwyciła, jej świetna konsystencja pozwala na idealne rozprowadzenie po skórze. Zapach po prostu magia, zwłaszcza na zimę. Pachnie świeżymi pomarańczami 🍊🍊🍊 i ta nazwa Norweski Wiatr!!!

Często mówię o tym, że coś wygląda smakowicie, ale tym razem na prawdę trzeba uważać, żeby się nie zapędzić i nie zjeść tych galaretkowych pomarańczy 🧡🧡🧡

Wiecie co jest najfajniejsze? To jak delikatna jest skóra mojej twarzy po użyciu tego produktu. Delikatna, nawilżona i zmatowiona. Taki efekt zawsze 🧡🍊🧡

Jeżeli poszukujecie świetnych kosmetyków do pielęgnacji to Wasze hasło klucz to MOHANI





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © LittleThingWorld , Blogger