października 18, 2023

Uriage - maleńka rzecz o wielkiej mocy.


W boxie PureBeauty Vibrant Charm znalazłam również bardzo ciekawy produkt marki Uriage. Choć marka jest mi znana od dawna, to zagęszczająca skórę maska na noc jest moim pierwszym produktem, który miałam okazje testować przez dłuższy czas.

Na początek tradycyjnie u mnie przypominajka z artykułu zbiorczego:

DZIAŁANIE:

♥ ujawnia naturalny różowy blask skóry 
♥ intensywnie odżywia, uelastycznia
♥ przywraca gęstość i ujędrnia skórę
♥ wygładza

KLUCZOWE SKŁADNIKI:

♥ Peptyd prokolagenowy
♥ Retinol i kwas hialuronowy
♥ Witaminy C i E

SPOSÓB UŻYCIA: 

Nakładać cienką warstwę maski na twarz oraz szyję i pozostawić na noc. Do codziennego stosowania lub 2-3 razy w tygodniu w zależności od potrzeb. Unikać kontaktu z oczami. Dla każdego rodzaju cery dojrzałej, nawet wrażliwej . Testowany dermatologicznie.


W tym maleńkim słoiczku producent oferuje 50 ml maski na noc (ja mam wersję mini 15 ml), której głównym zadaniem jest działanie antyagingowe. Zawarta w nim formuła oparta na 3 kluczowych składnikach to kombos iście odmładzające. Działa na wszystkich polach oznak starzenia:  p
eptyd prokolagenowy pobudza syntezę kolagenu, aby przywrócić gęstość i ujędrnić skórę. Retinol i kwas hialuronowy: wygładzają i ujędrniają skórę, natomiast Witaminy C i E działają przeciwutleniająco w celu rozświetlenia skóry.



Jeżeli jesteś fanką różanych zapachów, to ten preparat na pewno przypadnie Ci do gustu, choć jego zapach jest dość delikatny, łatwo wyczuć różany aromat. Lekka (tak lekka!) kremowa konsystencja produktu pozwala na łatwe jego rozprowadzenie. Już po niedługim czasie zapomniałam, że mam go na twarzy i mogłam oddać się w objęcia Morfeusza. Rankiem natomiast zupełnie nie pamiętałam, że miałam na sobie jakąkolwiek maskę, świetnie się wchłonęła, niemal scaliła z moją skórą. Stosuję ją już jakiś czas, ale nadal nie widzę pełnych efektów jej działania. To co zauważyłam, to większa gładkość mojej skóry i jej rozświetlenie, koloryt również delikatnie się zmienił, jest bardziej wyrównany. Testuję dalej bo jestem bardzo ciekawa jej efektów. 

/Em

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © LittleThingWorld , Blogger