grudnia 27, 2023

Koniec roku nadciąga a wraz z nim Sylwestrowa noc...

 


a ta na pewno nie może obejść się bez wystrzałowego makijażu. W tym roku z pomocą przyjdzie mi paletka cieni do powiek AFFECT o idealnej nazwie IN THE SPOTLIGHT. Znacie?

Ja markę znam tylko z pojedynczych produktów, które miałam, zużyłam ale do nich nie wróciłam, dlatego tym bardziej się cieszę na samą myśl o paletce cieni, teraz jestem pewna, że AFFECT zostanie mi w pamięci.

Paletka zawiera 12 prasowanych cieni do powiek, a zestawienie to zostało stworzone przy współpracy z Karoliną Matraszek i Danielem Sobieśniewskim z Pro Make Up Academy. Cienie mają konsystencję kremową i są bardzo dobrze napigmentowane.



Ta niepozornie wyglądająca paleta to siła sama w sobie, cienie się idealnie blendują, a efekt końcowy zniewala.
  

  Wspaniałe 12 kolorów to: 

    Banana Shake

    Melon Smoothie
    Hot Pepper
    Juicy Plum
    Ripe Cranberry
    Vantablack
    In the spotlight
    Peanut Butter
    Mustard
    Maldives
    Deep Rose
    Espresso
 
Przy ich pomocy jestem w stanie zrobić makijaż dzienny, wieczorowy, a nawet bardziej artystyczny. Mamy tu sporo nudziaków ale w połączeniu z klasyczną czernią i dwoma błyskotkami. Nic dodać nic ująć, zgodzicie się? 

Swoją paletkę otworzyłam 24.12 w ostatni dzień trwania zabawy z kalendarzem adwentowym od Pure Beauty. Jeśli jeszcze kogoś nie przekonałam do subskrypcji to jeszcze raz zachęcam do zajrzenia na stronę najlepszych boxów kosmetycznych w Polsce! A może i w Europie?

/Em

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © LittleThingWorld , Blogger