grudnia 27, 2023

Czymże byłyby długie zimowe wieczory bez dobrej książki i świecy?

 


Ten rok pod względem rozpieszczania zmysłów jest bardzo miły. W kalendarzu adwentowym PureBeauty dokładnie w 22 dniu wyłowiłam sojową świecę zapachową marki BISPOL. Idealnie wpasowała się w klimat wieczornego czytania. 

Moda na świece sojowe panuje już dobre kilka lat, coraz więcej osób robi swoje świece. Może nie perfekcyjne ale za to z "duszą". Ja nie ukrywam, że do mnie wciąż przemawia prosta i minimalistyczna forma, dlatego właśnie wspominam o Bay leaf & Blackberry w szkle.

Ładnie opakowana świeca to przyjemność w każdym calu, a jeśli w dodatku pachnie jednym z waszych ulubionych akcentów, to sukces murowany. W dodatku wydaje mi się, że świeca to świetny prezent na każdą okazję, bo nie ma nic fajniejszego niż przyjemny otulający zapach w domu.

Miałam kiedyś ochotę na stworzenie swoich świec, obejrzałam w tym celu setki filmów na yt i uznałam, że wykonanie perfekcyjnej świecy w szkle graniczy z cudem i setkami prób, a ja nie mam do tego cierpliwości, tak więc od zrodzenia się tego pomysłu do dzisiaj i pewnie jeszcze dłużej stawiam na świece robione przez innych.

Świeca od Bispol to klasyczny hygge design pasujący do wnętrz w stylu skandynawskim ale i loftowym. Jest elegancka i delikatna, a swoim płomieniem dodaje ciepła wnętrzu, moja o zapachu liścia laurowego i jeżyny pachnie nieziemsko, nawet nie wpadłabym na takie połączenie zapachu. Jej knot pozwala na wiele godzin (do 28) w przyjemnym zapachu. 

Markę Bispol jestem pewna, że każdy z Was kojarzy z kolorowych zapachowych podgrzewaczy dostępnych w marketach, zachęcam Was jednak do wędrówki po stronie internetowej marki i do obejrzenia pełnej oferty świec w szkle. Mają naprawdę spory wybór.

Jako ciekawostka przedstawię Wam nuty zapachowe tej świecy, bo dwie zawarte w jej nazwie to oczywiście nie wszystko:

    Nuty głowy - jeżyna i liść laurowy
    Nuty serca - róża
    Nuty bazowe - piżmo i drzewo sandałowe

Musicie przyznać, że ta kompozycja jest naprawdę wspaniała, a jeśli chcecie na maxa podkręcić zapachowy klimat możecie połączyć świecę z dyfuzorem o tej samej kompozycji.

/Em

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © LittleThingWorld , Blogger