grudnia 26, 2023

Nie ma nic fajniejszego niż flakonik na święta.


 Ho ho ho! Merry Christmas Everyone!

Świąteczny klimat udziela się oczywiście jak świat długi i szeroki, więc i tu go nie zabraknie. Nie chwaliłam się wcześniej nikomu, ale w tym roku miałam nieopisaną przyjemność otwierać dzień po dniu kalendarz adwentowy razem z PureBeauty. Ależ to była przyjemność. Znalazłam w nim pełno super produktów, kilkoma z nich po prostu MUSZĘ się z Wami podzielić, a zacznę od najfajniejszego choć bardzo malutkiego flakonika od Versace!


Jestem ogromną fanką malutkich buteleczek, dlatego tym bardziej była to dla mnie czysta przyjemność odpakować w 4tym dniu ten flakonik zawierający 5 ml EDT Bright Crystal. Kilka słów o kompozycji zapachowej:

    Nuty Głowy: owoc granatu, nuta lodu, yuzu
    Nuty Serca: lotos, magnolia, piwonia
    Nuty Bazy: bursztyn, drzewo, piżmo

Jest to kompozycja kwiatowa, z delikatnymi nutami owocowymi wykończona wspaniałymi akcentami piżmowymi, moimi ukochanymi. 


Ta woda toaletowa jest idealna na prezent nie tylko na święta, to flakon pełen elegancji i wysublimowanego piękna, lśniący niczym wielki diament. Orzeźwia na wstępie nutami cytrusowymi, po to by za moment otulić nas słodkimi kwiatowymi nutami i pozostawić na dłużej w cieple nut drzewnych w towarzystwie piżma i bursztynu. 


Zapach ten możecie zakupić aż w 3 różnych wielkościach od 30 ml po aż! 90 ml. To nie lada gratka dla fanek włoskiej marki, w dodatku bardzo łatwo dostępna w dobrej cenie. Zapach utrzymuje się bardzo długo na skórze, aż do pełnego wyciszenia. Według mnie kompozycja typowo wiosenno-letnia, lekka, na co dzień. Spotkałam się z opinią, że raczej przeznaczone są dla nastolatki niż dla kobiety, z czym się nie zgodzę. Każda z nas jest inna i nie każda z nas lubi ciężkie zapachy.

/Em

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © LittleThingWorld , Blogger