marca 15, 2024

VisPlantis marka, która się rozwija i zaskakuje.


Sól do kąpieli to taki obszerny temat, na rynku mamy cały ogrom najróżniejszych soli, ciężko się zdecydować, ciężko wybrać tą najlepszą, mnie w tej decyzji pomógł box PureBeauty "With Love" idealny na prezent (to tak przy okazji).

VisPlantis to marka, o której coraz częściej słyszę i czytam, ale mało ją jeszcze znam, dlatego wzięłam pod lupę sól do kąpieli. Dodam, że w ofercie obecnie możecie znaleźć trzy różne sole, moja to rozgrzewająca, a oprócz niej dostępna jest regenerująca i odświeżająca. 


DZIAŁANIE:

     utrzymuje efekt rozgrzania stóp
     daje uczucie przyspieszonego krążenia, relaksuje
     usuwa uczucie ciężkich, zmęczonych stóp
 
KLUCZOWE SKŁADNIKI:

     Sól Epsom i bisabolol.
     Borowina, ekstrakty z kasztanowca i ruszczyka.
     Olejek goździkowy, rozmaryn.

SPOSÓB UŻYCIA: 

Przed użyciem wstrząśnij. Wsyp 2–3 nakrętki soli do pojemnika z wodą o temperaturze ok. 40°C i zanurz stopy. Po ok. 20 minutowej kąpieli osusz skórę ręcznikiem i załóż na stopy skarpetki lub przykryj je kocem, aby efekt rozgrzewający dłużej się utrzymał.

Chociaż nie borykam się z problemem słabego krążenia i chłodnych stóp bardzo polubiłam się z tą solą. To pewnie za sprawą rozmarynu, który otula mnie swoim zapachem i nie chce puścić. Sól Epsom i bisabolol (pozyskiwany z rumianku) sprawiają, że skóra jest odżywiona, a stopy odprężone i zrelaksowane. Borowina i ekstrakty z kasztanowca i ruszczyka dbają o odpowiednie krążenie, co jest bardzo ważne nawet jeśli tak jak ja nie masz z nim problemu. Kapsaicyna z czerwonej papryki oraz olejek goździkowy skutecznie rozgrzewają zziębnięte stopy, co sprawdza się zwłaszcza w chłodne dni.

Sól jest zapakowana w plastikowy pojemnik stworzony w 100% z recyklingu, ogromny plus za to dla VisPlantis. Drobinki soli są dość duże, ale nie za duże by sól potrzebowała ogromnej ilości czasu na rozpuszczenie. W zasadzie rozpuszcza się  bardzo szybko, więc jeśli nie lubisz czekać aż sól scali się z wodą, to ta będzie dla Ciebie idealna. Zapach jest bardzo intensywny, więc to będzie zdecydowanie kwestia gustu, mnie się podoba, jest dość ciężki.  Moje stopy po kąpieli w takiej soli są bardzo zrelaksowane, tak bardzo, że jedyne co możemy zrobić po to położyć się wygodnie z książką i kubkiem herbaty. Pojemność 500g to bardzo dużo, bo soli nie trzeba używać za wiele by przyniosła ulgę i relaks dla zmęczonych i zmarzniętych stópek.


/Em
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © LittleThingWorld , Blogger