kwietnia 20, 2024

Kultowe płatki pod oczy Efektima.

 


To nie tajemnica, że w bardzo krótkim czasie za sprawą virali płatki marki Efektima stały się kultowym produktem pielęgnacyjnym pod oczy. Jakiś czas temu wspominałam o innym wariancie tych płatków z kurkumą, dziś przybywam z bakłażanem i ogórkiem bo po prostu uważam, że warto napisać kilka słów o tych płatkach, ot tak, żeby ślad po nich pozostał. 

Kilka słów przypominajki z artykułu o samym boxie PureBeauty, w którym je znalazłam:

DZIAŁANIE:

     zmniejszają widoczność cieni i „worków” pod oczami
     poprawiają jędrności i nawilżenia skóry
     daje efekt wypoczętych oczu
     działa jak chłodzący kompres
 
KLUCZOWE SKŁADNIKI:

     Ekstrakt z bakłażanu.
     Ekstrakt z ogórka.

SPOSÓB UŻYCIA: 

Przyłóż płatki do oczyszczonej i osuszonej skóry pod oczami. Dociśnij aby dokładnie przylegały. Pozostaw na ok. 20 min. Pozostałość produktu wklep w skórę. Stosuj dwa razy w tygodniu.

Pierwsze co mi przychodzi do głowy  na temat tych płatków, to fakt, że są idealne na upały, działają chłodząco niezależnie od tego czy były przechowywane w lodówce czy nie. Zimny kompres pod oczy jest niezwykle przyjemny i odprężający. Jeśli chodzi o ich zapach, ja go nie czuję, ale mój nosek nie czuje tak jak kiedyś, po przebytym Covidzie coś się zmieniło i inaczej odczuwam różne zapachy. Tego nie czuję, być może jest on wyczuwalny. Mnie jego brak w ogóle nie przeszkadza, uważam to za plus!

Płatki można stosować 2 razy w tygodniu i uważam, że warto. O ile bardzo polubiłam się z poprzednim wariantem, tak w tym się wręcz zakochałam.

Ich wielkość jest idealnie skrojona pod moje oczy, przylegają gładko do skóry i nie spadają nawet wtedy kiedy pisze dla Was ten artykuł siedząc przed komputerem. 

Jeśli chodzi o efekty po ich zastosowaniu, czuję większą elastyczność skóry i gładkość, nie widzę natomiast różnicy w redukcji worków pod oczami, ale to dlatego, że ja ich prawie nie mam, to jedyny efekt, jakiego nie jestem w stanie potwierdzić po wypróbowaniu jednej pary. 

Jestem jednak przekonana, że nie jest to ostatnia para jaką zużyję :)

Miłej soboty moi drodzy!


/Em

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © LittleThingWorld , Blogger