grudnia 27, 2023

Niezwykła niespodzianka w PureBeauty od Neonail!


Jako turbo fanka paznokci hybrydowych robionych samemu, kiedy tylko otworzyłam torebkę z numerem 19 od razu wiedziałam, że będzie to mój ulubiony dzień kalendarza adwentowego od PureBeauty.


Nie jeden ale aż dwa produkty marki NeoNail tego dnia zrobiły mi cały miesiąc. W zestawie znalazłam odżywkę do paznokci Moisture Booster oraz kultową już czerwoną hybrydę Sexy Red! nie muszę dodawać, że jest to moja ukochana czerwień spośród wszystkich czerwieni jakie kiedykolwiek miały moje pazurki  na sobie.


Myślę, że marki nie muszę Wam przedstawiać, każda z nas zna dobrze NeoNail. Sexy Red to głęboka i najbardziej kobieca czerwień ze wszystkich, myślę, że to absolutny #MUSTHAVE każdej hybrydziary. Ten kolor po prostu powinien być zawsze w waszych zasobach, to nasza totalna broń. Skupię się więc bardziej na odżywce, bo ta może jest mniej oczywista, a równie ważna.

Odżywka z serii tych wegańskich SuperFood za co absolutnie bardzo cenię NeoNail. Jest przeźroczysta ale ma delikatne brzoskwiniowe zabarwienie, odżywka działa wzmacniająco, pobudza paznokcie do wzrostu, regeneruje i odbudowuje. Jeżeli aktualnie nie nosisz hybryd, powinnaś nosić odżywkę, to złota zasada dbania o nasze pazurki. Ja swoim daję odpocząć kilka razy w roku i właśnie wtedy sięgam po odżywki.

Zachęcam Was tylko raz do wypróbowania odżywki, raz wystarczy, wiem że się zakochacie!

/Em

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © LittleThingWorld , Blogger